Subject: Re: MKM lobikohtumiste registreerimine ja avalikustamine
From: Anu Kärtner <[email-masked]>
To: Meeli Õismaa,Õie Soovik, "MKM info"
Date: Thu, 9 May 2024 10:33:23 +0300

Tere

Edastame veelkord kutse Riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni 13. mai 
2024 istungile.
Ootame tagasisidet osalemise kohta esimesel võimalusel.

Lugupidamisega
Anu Kärtner
korruptsioonivastase erikomisjoni nõunik

Anu Kärtner <[email-masked]> kirjutas kuupäeval 2. mai 2024 17:03:

Tere

Riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon tunneb huvi Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumi (MKM)

lobikohtumiste registreerimise ja avaldamise reeglistiku ja selle 
rakendamise vastu.

Meedias käsitletakse MKM ametiisikute lobikontakte, mille kohta ei nähtu 
andmed MKM poolt avaldatud lobikohtumiste

andmestikus. Kuidas on korraldatud MKM lobikohtumiste andmete 
registreerimine, kogumine ja avaldamine?

Ootame korruptsioonivastase erikomisjoni 13. mai 2024 istungile MKM 
esindajat/esindajaid selgitama ja diskuteerima MKM lobikohtumiste

registreerimise, andmete kogumise ja avaldamise teemal.

Istung toimub Riigikogu hoones ruumis nr 332 ja algab kell 13.30.

Ootame tagasisidet MKM esindajate kohta, kes istungil osalevad. Hea oleks 
sissejuhatavalt ka nt telefonitsi suhelda MKM lobikohtumiste

reeglistiku rakendamise teemal.

Lugupidamisega

Anu Kärtner

Nõunik

Korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6621

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee